Poznaj najważniejsze kwestie
związane z bezpieczeństwem
transakcji płatniczych w rozliczeniach
z gośćmi hotelowymi
Zaprezentujemy przykłady oszukańczych maili oraz wskażemy, jakie zachowania konsumentów powinny wzbudzić Twoją czujność.
Weryfikacja karty oraz jej właściciela to podstawa zwiększenia bezpieczeństwa transakcji. Opowiemy Ci także o innych dobrych praktykach.
Opowiemy jakie obowiązki ciążą na dostawcach usług płatniczych, a także jak w sytuacji oszukańczej powinien zachować się poszkodowany.
To bezpieczne dla wszystkich stron transakcji narzędzie, które eliminuje konieczność składania reklamacji oraz ryzyko oszukańczych transakcji w terminalu.
dyrektor ds. sprzedaży w departamencie klientów kluczowych
dyrektor ds. marketingu
kierownik ds. weryfikacji i monitorowania akceptantów
kierownik ds. reklamacji
dyrektor sprzedaży ds. e-commerce
dyrektor ds. rozwoju produktów
dyrektor ds. sprzedaży w departamencie klientów kluczowych
dyrektor ds. marketingu