Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Fiserv Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (00-807), ul. Al. Jerozolimskie 100. Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu niezbędnym do obsługi zapytania w ramach niniejszego formularza kontaktowego. Podanie danych wskazanych w formularzu jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji czynności związanych z obsługą zapytania. Więcej informacji o tym w jaki sposób będą przetwarzane Państwa dane osobowe oraz przysługujących Państwu praw znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności
Prowadzisz sklep, salon, hotel, restaurację, a może inną działalność usługową? Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, u nas znajdziesz terminal płatniczy idealnie dopasowany do potrzeb Twojego biznesu.
Od tradycyjnych kart kredytowych i debetowych po płatności zbliżeniowe i mobilne – nasze terminale płatnicze pozwolą Ci akceptować wszystkie rodzaje płatności, które preferują Twoi klienci.
Akceptuj płatności bezgotówkowe, w tym mobilnie BLIK-iem, Apple Pay, Google Pay oraz kartami Visa, Mastercard oraz American Express, Discover/Diners Club, JCB i UnionPay.
Zapewniamy bezpłatny dostęp do intuicyjnego systemu raportowania OnePortal24 z danymi o transakcjach aktualizowanymi w czasie rzeczywistym.
Wiemy co jest dla Ciebie ważne. Dlatego dbamy, by środki z transakcji płatniczych znalazły się na Twoim koncie nawet następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki.
Zyskaj maksymalne bezpieczeństwo transakcji dzięki przestrzeganym przez nas standardom PCI DSS oraz 3D Secure.
Zapewniamy pomoc w zakresie wszystkich usług, indywidulnego opiekuna oraz Helpdesk 24/7, tak aby Twój terminal był zawsze dostępny.
Terminale mają możliwość integracji z ponad 200 rozwiązaniami kasowymi. Dzięki temu, że informacje o płatności wprowadzane są tylko raz, eliminujesz ryzyko pomyłek kasjerskich.
Akceptuj wszystkie najpopularniejsze metody płatności bezgotówkowych
PolCard Go from Fiserv to aplikacja mobilna przeznaczona dla przedsiębiorców, którzy nie chcą nosić ze sobą dodatkowych urządzeń płatniczych. Aplikację zainstalujesz w smartfonie wyposażonym w moduł NFC i system Android w wersji 8.1 lub wyższej.
Z jej pomocą bezpiecznie i wygodnie przyjmiesz płatności zbliżeniowe dokonywane kartą, telefonem lub zegarkiem. Nie musisz posiadać tradycyjnego terminala ani PINpada.
Nie wiesz jaka oferta jest odpowiednia dla Ciebie?
Pomożemy Ci w wyborze najlepszego rozwiązania dla Twojego biznesu.
Oferujemy ponad 40 usług, które pomogą zwiększyć przychód i poprawić doświadczenie zakupowe klienta
Wpłata gotówki na kartę
Usługa pozwala na wpłatę gotówki na kartę przy użyciu terminala
Szybka pożyczka
Ekspresowa pożyczka od PolCard, minimum formalności, bez udziału banku
Doładowania telefonów
Doładowanie konta telefonu komórkowego za pomocą terminala płatniczego
DCC - płatność w walucie karty
Udostępnij posiadaczom kart zagranicznych możliwość zapłaty w walucie ich karty i zarabiaj na przewalutowaniu
BLIK
System BLIK umożliwia płatności za pomocą generowanych jednorazowo kodów i zbliżeniowo
Generator Linków
Bezpieczne płatności online za pośrednictwem wygenerowanego linku lub kodu QR, który można wysłać np. mailem
Terminal płatniczy lub inaczej terminal POS to urządzenie elektroniczne, którego zadaniem jest odczytywanie danych z karty płatniczej, a następnie weryfikacja możliwości płatności w banku klienta. Pozwala na przeprowadzenie płatności bezgotówkowych.
Terminale płatnicze POS to obecnie niemal nieodłączny element prawie każdego biznesu. Klienci coraz rzadziej noszą przy sobie gotówkę i oczekują możliwości płatności kartą lub smartfonem. Dlatego, jeżeli chcesz, by Twój biznes przynosił zyski, powinieneś zainstalować u siebie taki terminal.
Jeśli chcesz zostać naszym klientem i otrzymać terminal do płatności kartą, musisz spełnić tylko 2 warunki: mieć zarejestrowaną działalność gospodarczą i firmowe konto bankowe.
Miesięczna opłata składa się z dwóch elementów: abonamentu za dzierżawę i prowizji. Dzierżawa to miesięczna opłata za użytkowanie terminala płatniczego. Jej wysokość uzależniona jest od trzech czynników: typu urządzenia (terminal mobilny lub terminal stacjonarny), długości trwania umowy oraz profilu firmy (branży i szacowanych obrotów).
Wysokość prowizji, która pobierana jest od każdej transakcji, zależy podobnie jak w przypadku dzierżawy terminali do kart – od długości trwania umowy oraz profilu firmy.
Jeśli przez ostatnich 12 miesięcy nie oferowałeś klientom płatności bezgotówkowych, możesz dołączyć do Programu Polska Bezgotówkowa i otrzymać klasyczny terminal płatniczy (oraz terminal aplikacyjny) dla małych firm za 0 zł. Do czasu osiągnięcia obrotu 100 tys. zł w skali 12 miesięcy nie będziesz ponosił żadnych kosztów.
Terminal płatniczy oraz dostępne na nim usługi dodatkowe należy dostosować do rodzaju działalności gospodarczej, funkcjonalności lokalu oraz specyfiki prowadzonego biznesu. W naszej ofercie znajdziesz szeroki wybór urządzeń. Możesz wybierać spośród terminali stacjonarnych, terminali mobilnych, PIN padów lub sięgnąć po innowacyjną aplikację mobilną PolCard Go, zmieniającą urządzenia z systemem Android w terminal płatniczy.
Od momentu podpisania umowy terminal płatniczy zainstalujemy u Ciebie w ciągu 2 dni roboczych.
Tak, mamy gotowe integracje terminali POS ze wszystkimi modelami kas fiskalnych online i z ponad 200 systemami kasowymi.
Środki z transakcji mogą wpłynąć na Twoje konto nawet w ciągu jednego dnia roboczego.
Terminale płatnicze kojarzą się przede wszystkim z bezgotówkowymi płatnościami za zakupy. Nowoczesne urządzenia wyposażone są jednak w dodatkowe usługi, które przynoszą korzyści kupującym i sprzedawcom.
Terminal POS przyniesie Twojej firmie wiele korzyści.
Oto najważniejsze:
1. Więcej klientów. Płatności bezgotówkowe są nie tylko bardzo wygodne, ale także wyjątkowo bezpieczne. Nic dziwnego, że możliwość dokonania płatności kartą dla wielu osób jest jednym z najważniejszych argumentów decydujących o wyborze placówki handlowej;
2. Dodatkowe usługi. Dzięki terminalowi obsługującemu karty płatnicze Twoi klienci nie tylko zapłacą za zakupy i usługi, ale także wypłacą pieniądze (cashback) czy doładują telefon (prepaid). Dla wielu z nich szansa skorzystania z dodatkowych usług będzie impulsem do wizyty w sklepie;
3. Wzrost konkurencyjności. Z nowoczesnych terminali płatniczych możesz korzystać nie tylko stacjonarnie w lokalu, ale także „w terenie”. Sięgając po mobilny terminal do kart płatniczych, zapewnisz swoim klientom możliwość dokonania wygodnych płatności np. na bazarze, podczas dostawy produktów do domu czy w trakcie branżowych targów;
4. Budowa wizerunku nowoczesnej firmy. Aż 75 proc. osób posiadających karty w polskich bankach deklaruje, że płaci częściej kartą niż gotówką. Jeśli chcesz budować wizerunek nowoczesnego przedsiębiorcy, korzystanie z terminala kart nie powinno być opcją, lecz standardem.
Chcesz rozpocząć korzystanie z terminala do płatności kartą? Nie wiesz, od czego zacząć?
Akceptację płatności bezgotówkowych warto rozpocząć, mając u boku doświadczonego partnera. Od 30 lat pracujemy na zaufanie i opinie klientów, udostępniając innowacyjne i bezpieczne rozwiązania płatnicze, które ułatwiają proces płatności oraz ich obsługę. Z naszych usług korzysta już ponad 100 tys. polskich firm
Terminal płatniczy oferuje możliwość obsługi płatności bezgotówkowych. Większość urządzeń pozwala na obsługę zarówno kart starego typu z paskiem magnetycznym, jak i współczesnych kart z chipem. Obecnie terminal płatniczy poza możliwością odczytu kart płatniczych wyposażony jest także w moduł pozwalające na przeprowadzenie szybkich płatności zbliżeniowych i w aplikację do płatności mobilnych za pośrednictwem smartfonów.
Terminale płatnicze POS dzieli się przede wszystkim ze względu na sposób zasilania, na terminale mobilne i stacjonarne. Urządzenia mobilne wyposażone są we wbudowany akumulator. Terminale stacjonarne wymagają stałego podłączenia do zasilania zewnętrznego. Niektóre współczesne terminale POS nie są wyposażone w klawiaturę, którą zastąpił ekran dotykowy. Tego typu urządzenia przypominają swoją architekturą tablety z dodatkowymi urządzeniami peryferyjnymi. Nowością są terminale aplikacyjne, które można zainstalować w formie aplikacji mobilnej na smartfonie.
Tak, liczba terminali zależy przede wszystkim od potrzeb Twojego biznesu. Między innymi dlatego umowę i warunki dostosowuje się indywidualnie dla każdego klienta.
Jeżeli Twój terminal płatniczy ulegnie awarii powinieneś skontaktować się z konsultantem PolCard. Przedstaw dokladnie problem, dzięki czemu w niektórych przypadkach możliwe będzie rozwiązanie go podczas rozmowy telefonicznej. W przypadku poważniejszych awarii na miejsce zostanie wysłany specjalista. Jeżeli nie będzie w stanie usunąć usterki, wymieni urządzenie na sprawne.
Możliwość przeprowadzenia transakcji offline zależy od funkcjonalności danego terminalu POS. Niektóre urządzenia pozwalają na transakcję, mimo że nie mają możliwości jej autoryzacji w systemie bankowym. W takiej sytuacji dane o płatności zapisywane są w pamięci urządzenia i proces autoryzacyjny przeprowadzany jest po ponownym nawiązaniu połączenia z siecią.
To niezwykle proste. Skontaktuj się z doradcą PolCard, a nasi eksperci wybiorą dopasowaną do Ciebie ofertę i rozwiązania płatnicze, które w najlepszym stopniu odpowiadają na potrzeby Twojego biznesu. Nie czekaj i zamów terminal już teraz.
Potrzebujesz pomocy w znalezieniu najlepszego rozwiązania płatniczego dla swojej firmy?